5 Σεπτεμβρίου 2009

it isn't too early to think about 2010!

Όπως λέει και ο τίτλος δεν είναι νωρίς να σκεφτούμε το 2010! Σήμερα έπεσε στα χέρια μου ένα ημερολόγιο άσχετο....μου μπήκε λοιπόν η ιδέα να φτιάξω κι εγώ ένα,μιας και πέρσι που δώρισα 3-4 σε καλές μου φίλες ενθουσιάστηκαν! Και για να μην τρέχω τελευταία στιγμή είπα να δοκιμάσω....είχα λίγα τελευταία χαρτιά από τη συλλογή wild saffron K&Company και τα χρησιμοποίησα! Επιτέλους τελείωσαν λοιπόν! 'Ηταν φοβερά χαρτιά αλλά τα βαρέθηκα! έφτιαξα πολλά πράγματα με αυτά και μου άρεσαν πολύ! Χρησιμοποίησα το big shot με τα nestabilities-blossom και στον Δεκέμβριο το label.Η γραμματοσειρά είναι της εταιρείας indinkandikado.Δεν είναι ιδιαίτερα στολισμένο αλλά αυτό έγινε εσκεμμένα. Το δέσιμο το έκανα μόνη μου χωρις να έχω το bind -it-all! Χρησιμοποίησα τα μεταλλικό σπιράλ από ένα άλλο αντικείμενο που δεν το ήθελα,το άνοιξα προσεκτικά,σημάδεψα με το μολύβι τις τρύπες και τρύπησα με το cropadile.Έπειτα πέρασα μέσα στο σπιράλ το ημερολόγιο και το έκλεισα πάλι με προσοχή και ιδού!!!!Επίσης επίτηδες δεν έβαλα ημερολόγιο κανονικό...μπορεί κάποιος να το χρησιμοποιήσει όποια χρονιά θέλει ή ακόμα και κάθε χρόνο αφού δεν έχει τις ημέρες.Ακόμη μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν birthday calendar!Ελπίζω να σας άρεσε...δεν είναι κάτι ιδιαίτερο αλλά την δουλειά του την είχε!











5 σχόλια:

  1. Μπράβο Ευδοκία! Πολύ ωραίο έγινε! Θα είχε πολύ δουλειά ε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο!!! Τελεια αξιοποιήση του χαρτιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απ' ότι έχω καταλάβει αξιοποιείς τα πάντα μέχρι τέλους!!!! Και καλά το κάνεις εδώ που τα λέμε! Πολύ ωραία σκέψη.... και είναι η κατάλληλη στιγμή χρονικά για να γίνουν κάποια χριστουγεννιάτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ γλυκό το ημερολόγιο σου..it is never too early for..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φανταστικο το ημερολογιο σου ,πολυ ωραια ιδεα!!ομορφο για δωρακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή