19 Οκτωβρίου 2009

η συλλογή μου!



Καλή εβδομάδα σε όλους! Σήμερα είπα να το πάρω αλλιώς το πράγμα και να φτιάξω κάτι διαφορετικό.Ήθελα εδώ και πολλέέές μέρες να φτιάξω αυτό το μινι book για τα nestabilities που έχω και το είχα δει στο μπλογκ της Ελένης και επιτέλους αξιώθηκα! μου άρεσε αρκετά αλλά επειδή δεν έχω το Βia δεν είναι δεμένο....είχα αγωνία όμως να σας το δείξω και γι αυτό το ανεβάζω!
το κούμπωμα το έκανα με "χριτς-χρατς" δεν ξέρω αν σας διαφώτισα αλλά φαίνεται καλά στην τελευταία φωτό και το αγόρασα από μαγαζί με κλωστές...είχε από μόνο του αυτοκόλλητο από την πίσω μεριά και με βόλεψε πολύ!Ήταν πολύ εύκολο και διασκεδαστικό!
δυστυχώς έχω μόνο ένα nestabilities και ελπιζω να πλουτίσω τη συλλογή μου σύντομα!!!
χαρτιά : bg infuse
εργαλεία : big shot,nestabilities blossom,ετικετογράφος.

6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο Ευδοκία! Και η ιδέα με το βέλκρο (ελπίζω να το λέω σωστά) πολύ έξυπνη! Σου εύχομαι να εμπλουτίσεις γρήγορα τη συλλογή σου! Είναι όντως καταπληκτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τι καλό!!!! Μπράβο Ευδοκία!
    Και γω θέλω να φτιάξω ένα.... να δω πότε θα αξιωθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι ναι κι εγώ θέλω.... Το χριτς-χρατς όντως λέγεται ''βέλκρο'' και είναι πολύ καλή ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Yπεροχο Ευδοκια!Ετσι θα τα εχεις ολα μαζεμενα!Σου ευχομαι να το ... γεμισεις!!!Φιλια Λενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ το έφτιαξες!!! Μπράβο!!! Υπέροχο έγινε!!!!!! Ειλικρινά!! Κ εγώ θέλω να φτιάξω ένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο! Θέλω κι εγώ -φυσικά- ένα!!! Ευδοκία, μπορείς να μας δείξεις πώς το έκανες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή