10 Νοεμβρίου 2009

Χριστουγεννιάτικες κάρτες!





Σήμερα είχα τρελή όρεξη για να φτιάξω κάρτες για τα Χριστούγεννα!! και είχα και έμπνευση!
Παρακολουθώ την γνωστή starofmay και μου αρέσει πολύ η δουλειά της γι αυτό ακολούθησα το holiday card series που κάνει φέτος και έχω ξετρελαθεί!!
Στις κάρτες μου χρησιμοποίησα αυτοκόλλητα και χαρτιά από το pad της gb eskimo kisses που είναι ΤΕΛΕΙΟ!!!
Αρκετό doodling και σφραγίδες!!
αχ,τι καλά! Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα!! ( και πιο πριν το crop στην Αθήνα...χι!χι!)

8 σχόλια:

  1. Υπέροχες!!! Μπράβο Ευδοκία! Ανυπομονώ στο crop να μάθω και εγώ να φτιάχνω κάρτες ή έστω να προσπαθήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ Ευδοκία, με πρόλαβες! Τις είχα και γω κατα νου τις κάρτες της starofmay... είναι πραγματικά φανταστικές! Και εσύ τις εκτέλεσες άψογα! Εγώ τώρα τι θα στείλω;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευδοκία, υπέροχες ΟΛΕΣ οικάρτες σου!! φοβερές ιδέες...εχω και εγώ να φτιάξω κάμποσες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειες!! Και εγώ παρακολουθώ τις κάρτες της starofmay αλλά οι προσωπικές πινελιές είναι αυτές που τις κάνουν ξεχωριστές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Wow I love your cards they are beautiful......wow it's nearly Christmas!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευδοκία μου είναι τέλειες!!!!!! Μπράβο σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. H μια καλύτερη από την άλλη.Μπράβο Ευδοκία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ ομορφες ευδοκια μπραβο, μου αρεσει πολυ η kristine!

    ΑπάντησηΔιαγραφή