24 Δεκεμβρίου 2009

mini book-favorite recipes





Eνα μίνι αλμπουμάκι που χωράει λίγες αλλά καλές συνταγές!Το έφτιαξα για να το δωρίσω στην κουνιάδα μου που της αρέσει τρελά ο καφές και μαζί με ένα θερμός -για να παίρνει μαζί της τον καφέ- είναι το ιδανικό δωράκι!
Μέσα θα της γράψω κάποιες συνταγές για τα τέλεια συονοδευτικά του καφέ και θα αφήσω μερικα φύλλα να τα συμπληρώσει εκείνη!
χαρτιά :bobunny-kitchen spice.
διακοσμητικά : tags-bobunny-kitchen spice,το φλιτζάνι στο εξώφυλλο είναι chipboard που μου είχε κόψει η Κατερίνα,λουλούδια prima και brad.
Η σφραγιδούλα με το φλιτζανάκι στην πρώτη εσωτερική σελίδα είναι imaginisce.Για τα εσωτερικά φύλλα χρησιμοποίησα διαφανείς πορτοκαλί πλαστικές θήκες για cd τις οποίες έκοψα και έκανα ένα άνοιγμα με τον μικρό scalloped κύκλο.

13 σχόλια:

  1. τι ομορφο!!Πολυ καλη σκεψη!Ειμαι σιγουρη οτι θα της αρεσει πολυ!!
    Προταση:Βαλε της κι ενα αρωματικο καφε μαζι να ξετρελαθει!!:)
    πολλα φιλια,Λενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευδοκία μου είναι καταπληκτικό!!!Από κοντά κορίτσια είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό...καλή και η ιδέα της Λένας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο!!!!!!! Μου έδωσες πολύ καλή ιδέα για μια συνάδελφο που τρελλαινεται για τσαι!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να πω κι εγώ!!! Είναι ακόμα καλύτερο από κοντά, όπως είπε η Ειρήνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλό! Το πιο ωραίο στα Χριστουγεννιάτικα δώρα σου είναι αυτό ακριβώς το "Handmade by Eudokia"! Μπράβο σου!
    Πολλές ευχές, να περάσετε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευδοκία πολύ όμορφο!!!
    πολύ καλή και η ιδέα της Λένας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευδοκία καταπληκτικό!!!! Υπέροχη ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πολύ όμορφο και γλυκό σαν σοκολατένιος καφές! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πολύ όμορφο κ σίγουρα θα αρέσει στην κουνιάδα σου!
    Καλή χρονιά Ευδοκία μου,με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφο Ευδοκία!!!
    Πολύ όμορφα χαρτιά !! υπέροχες σφραγίδες !!
    και το εξώφυλλο super!!
    υπέροχο δώρο πραγματικά!!!
    Καλή χρονιά και χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφο είναι!! Μπραβο Ευδοκία μου! Καλη Χρονια να έχεις!

    Ελα απ το blog μου να παραλάβεις κάτι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φοβερο δωρακι και απιθανη ιδεα για τις συνταγες!!!Εχεις δωρακι κι εσυ!Περνα απο μπλογκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπες στο μπλογκ μου μια έκπληξη σε περιμένει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή