25 Ιανουαρίου 2010

δύο καρτούλες γενεθλίων


Έφτιαξα αυτές τις δυο καρτούλες γενεθλίων με τον καινούριο μου κόπτη μπορντούρας της martha stewart!είναι τέλειος!!! απίστευτα εύκολος στη χρήση και καταπληκτικό αποτέλεσμα!
χαρτιά : we r memory keepers-tiffany's
διακοσμητικά : σφραγίδες imaginisce,docrafts-whispers words,magnolia-tilda,κορδέλες imaginisce.Ψαλίδι με διακοσμητική λεπίδα .
εργαλεία : big shot,nestabilities-blossom,κόπτης martha stewart και γωνιακός κόπτης.
Στις σφραγίδες χρησιμοποίησα την τεχνική του paper piecing(με τρελαίνει αυτή η τεχνική!)
ελπίζω να σας αρέσουν!

6 σχόλια:

  1. Ισως να το έχω ξαναπεί αλλά με τρελαίνουν αυτά τα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφες που είναι! Μπράβο Ευδοκία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφες!!! Μου αρέσει αυτός ο κόπτης... Θέλω να τον πάρω...! Έχει και για γωνιές το ίδιο μοτίβο ή δεν ειναι από αυτά τα σετ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλορίζικος ο κόπτης! Τέλειες οι καρτούλες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γεια Ευδοκία μου!! Τέλειος κόπτης!!! Πολύ όμορφες κ χαρούμενες καρτούλες!!! Τέλειο κ το "paper piercing"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίος ο κόπτης, ε;; Φανταστικό αποτέλεσμα! Μου αρέσει ιδιαίτερα η δεύτερη κάρτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή