24 Φεβρουαρίου 2010

ημερολόγιο 2010!(κι άλλο)











Φέτος έχω φτιάξει αρκετά ημερολόγια! Και σε ποσότητα αλλά και διαφορετικά μεταξύ τους!
Το τελευταίο μου δημιούργημα είναι αυτό το ημερολόγιο που είναι σαν τετράδιο....εχω βάλει λίγες φωτό από τους μήνες γιατί είναι όλοι στο ίδιο στυλ και μερικές σελίδες από το υπόλοιπο που είναι για σημειώσεις,λίστα για ψώνια,λευκές σελίδες και σελίδες "must-make" για τις συνθέσεις μου!!! Αυτήν την ιδέα όπως και τα αρχεία που τύπωσα τα βρήκα εδώ!
χαρτιά : bg inidian summer & infuse
διακοσμητικά : το δέντρο έιναι rub-on της bo bunny, το 2010 κομμένο με το big shot.Κόπτης μπορντούρας ms.Κορδέλες και fibers στο σπιράλ!
ελπίζω να σας αρέσει!!

13 σχόλια:

  1. Είναι τέλειο!!!
    Ευχαριστούμε για το link!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είνια απίθανο Ευδοκία!!! ειλικρινά υπέροχα τα ημερολόγια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικό!!! Τι όμορφο που έγινε κ έχει κ χώρο για σημειώσεις!!!! Μπράβο Ευδοκία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. geia soy eudokia! h despoina eimai h filh ths marinas.einai uperoxo to hmerologio, opws kai ola ta upoloipa! mpainw pou k pou na dw ti kala ftiaxneis kai eipa na afisw k ena comment :) filakia k sth mikrhhh! bb :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσει πάρα πολύ Ευδοκία!Ευχαριστούμε και για το λινκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω ότι το έχω πει ήδη, αλλά θα το ξαναπώ και τώρα: Ευδοκία, είσαι καταπληκτική σε κατασκευές πρακτικών πραγμάτων! Αξιοποιείς την παραμικρή ευκαιρία να φτιάξεις κάτι, έχεις πρακτικές ιδέες. Πραγματικά σε θαυμάζω!! Εγώ δεν θα είχα σκεφτεί με τίποτα να κάνω μίνι-άλμπουμ με τεχνικές και ημερολόγιο θα βαριόμουν! Το έχεις, κορίτσι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο βρε Ευδοκία! ΠΟΛΥ ωραίο!!!! Αντε να ερθει το ΒΙΑ μου να κανω κι εγώ κανένα!!!!Ζήλεψα! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου αρεσει παρα πολυ το ημερολογιο σου.
    Ειναι λιτο με πολυ ωραια χρωματα.
    Πραγματικα μου αρεσει πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειο κι ειδικά το μπροστινό εξώφυλλο είναι εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαίρομαι που σας άρεσε!
    Δεσποινάκι!! τι κάνεις; σε ευχαριστώ για το σχόλιο και που με παρακολουθείς!
    φιλιά κι εσύ στον ανιψιό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο! Βρήκα τη σελίδα σου από το comment που άφησες στο blog μου! Υπέροχες οι δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή