20 Φεβρουαρίου 2010

δυο καρτούλες!


Σήμερα μετά από αρκετές μέρες έφτιαξα αυτές τις δυο καρτούλες! Μου ήρθε όρεξη αλλά θεωρώ πως η έμπνευσή μου ακόμα δεν έχει επιστρέψει από τις διακοπές! εδώ και μέρες -όπως είπα- προσπαθώ...μου έρχονται ιδέες αλλά δεν μου αρέσουν τα χαρτιά μου..δεν μου ταιριάζουν...έχω στο νου μου το pad της basic grey -lemonade και τα χρώματά του που μου θυμίζουν τόσο άνοιξη!Το αναμένω να έρθει και μέχρι τότε...δεν ξέρω τί θα κάνω!

1η κάρτα :

χαρτιά : bo bunny-kitchen spice & crate paper
διακοσμητικά : brad,Κουμπάκι,περλίτσα.Στυλός για doodling,κόπτης scalloped μικρός και η γραμματοσειρά είναι της συλλογής.

2η κάρτα :
χαρτιά : basic grey -nook & pantry
διακοσμητικά : κορδονάκι, κόπτης scalloped μικρός,κουμπάκι,κόπτης μπορντούρας ms(martha stewart),στυλός για doodling και το κλουβάκι είναι από μαγαζάκι με χάντρες.
ελπίζω να σας αρέσουν γιατί αν περιμένω από μένα...

7 σχόλια:

  1. Ευδοκία είναι πολύ όμορφες κ οι δύο καρτούλες σου!!! Στην πρώτη μου αρέσει πολύ τα λουλουδάκια!!! Έκοψες το χαρτί κ έβαλες μέσα το scalloped το μικρό?? Τέλειο!!! Στη δεύτερη το κλουβάκι είναι υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και οι καρτούλες σου θυμίζουν άνοιξη Ευδοκία μου και το πουλάκι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες Ευδοκία, ειδικά η ανθισμένη μου αρέσει πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γιατί δε σου αρέσουν Ευδοκία; Είναι πολύ όμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ίσα ίσα που είναι πολύ όμορφες οι καρτούλες σου!!!!
    θέλω και εγω αυτόν τον κόφτη μπορντούρας της ms!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευχαριστώ...ο κόπτης Ελευθερία είναι τέλειος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή