4 Μαρτίου 2010

classy & fabulous!


Αυτή είναι μια σελίδα που έφτιαξα χθες το βράδυ! Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη την ημέρα που πήρε η Ρένια τα καινούρια της γυαλιά και την καμπαρντίνα!Από αυτήν εμπνεύστηκα τα χρώματα και το ύφος της σύνθεσης!Ορισμένα από τα λουλουδάκια και από τις κορδέλες που χρησιμοποίησα είναι από το δωράκι που μου έστειλε η παρτενερ μου Κατερίνα στο swap στο scrapbookers και την ευχαριστώ πολύ!
χαρτιά : bazzil-inspirations,sassafras amplify pad
διακοσμητικά : λουλούδια,κουμπιά και κορδέλες!Η γραμματοσειρά είναι sizzιx-spazzgetti.Στυλός για doodling!

14 σχόλια:

  1. Είναι πάρα πάρα πολύ ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη η σύνθεση, Ευδοκία!!! Μου αρέσει πολύ η ιδέα του να μην χρησιμοποιήσεις χαρτιά αλλά κορδέλες!!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Great page!!
    I love the saying..... I have it as a blinkie on my blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ πρωτότυπο και τι ωραία χρωματάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φανταστικά χρώματα, υπέροχη σύνθεση! Είναι πολύ στη μόδα φέτος το τιρκουάζ και μ' αρέσει πολύ με το ροζ και το φούξια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τρελιάρικια η σελίδα ,διαφορετική!!!!!!Μου αρέσει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη ιδέα με τις κορδέλες!!! Τέλειος τίτλος!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και εμένσ μου αρέσει η χρήση των κορδελών ... και η μικρή βέβαια ΑΣΤΕΡΙ!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμφωνώ και εγώ με τα παραπάνω.Είναι καταπληκτική σύνθεση !!!Μπράβο Ευδοκία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο Ευδοκία για μια ακόμα φορά. Απλά υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλα η μικρη μοντελακι!!!
    πολυ καλη η ιδεα με τις κορδελες!!! υπεροχος τίτλος απίθανη σύνθεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο που δοκίμασες κατι διαφορετικό! Και το έχεις πετύχει! Πολύ μου αρέσει σαν ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διαφορετική τεχνική με τις κορδέλες,πού έξυπνο και όμορφο το αποτέλεσμα!!!
    Μου αρέσει πολύ η φούξια πιέτα που έβαλες στα πλάγια.
    Μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή