5 Μαΐου 2010

4 Καρτούλες!

Η πρώτη καρτούλα έγινε με χαρτιά bg-lemonade, σφραγιδούλα πουλάκι sassafras, και σφραγίδα hero arts.Η κάρτα προορίζεται για την αδερφή μου που σήμερα έχει γενέθλια(Μαρίνα να σε χαιρόμαστε!!!) και πιστεύω να της αρέσει!




Η δεύτερη καρτούλα προορίζεται για το νεογέννητο μωράκι της πολύ καλή μου φίλης Μαίρης που γέννησε τη Δευτέρα(Μαίρη μου να σου ζήσει!!).Αν προσέξετε καλά τις φωτογραφίες θα παρατηρήσετε ότι το ελεφαντάκι κινείται!! Αν κρατήσω την κάρτα λοξά πηγαίνει δεξιά και μετά αριστερά!
χαρτιά sassafras-amplify, σφραγίδα ελεφαντάκι sassafras, σφραγίδα imaginisce.




Η τρίτη καρτούλα είναι για την μανούλα μου!! Είχε γενέθλια εχθές και θα την παραλάβει και για την γιορτή της μαμάς!!2 σε 1!!χαρτιά bg-infuse, λουλουδάκια prima.Την ιδέα την πήρα από την Βίκυ!



Η τελευταία κάρτα είναι για τον αδερφό μου που έχει γενέθλια στις 14 του μήνα!!! Ναι,ναι το ξέρω και οι 3 έχουν γενέθλια τον ίδιο μήνα!!!
χαρτιά : κανσον,ανάγλυφο του big shot,nestabilities-blossom, σφραγίδα δεντράκι imaginisce.


Μαμά,Μαρίνα και Τραιανέ σας αγαπώ πολύ και ελπιζω να σας αρέσουν οι καρτούλες σας!!!
Μαίρη μου να χαίρεσαι το νέο μέλος της οικογένειά σου!!!

16 σχόλια:

  1. φανταστικές!!τέλεια χαρτιά!
    η δαντέλα στην πρώτη πως γίνεται?είμαι στην αρχή και συνέχεια βλέπω καινούρια πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειες!!! Μπράβο, μπράβο, μπράβο!!! Μου αρέσει ιδιαίτερα το ελεφαντάκι που κινείται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Super καρτούλες!! :) Μου αρέσει ιδιάιτερα η τρίτη, της μαμάς!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευδοκία μου να τους χαίρεσαι κοπέλα μου όλους!!!
    Καλά όσο για τις καρτούλες σου είναι φανταστικές!! Τα χρώματα πολύ ταιριαστά μεταξύ τους.Δώσε πολλά πολλά φιλιά στην Μαιρούλα και πες της να της ζήσει το αγοράκι της.
    Φιλιά και σε 'σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευδοκία να τους χαίρεσαι, πολύχρονοι! Οι κάρτες σου είναι πανέμορφες, η μία καλύτερη από την άλλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευδοκία να τους χαίρεσαι όλους! Οι καρτούλες σου είναι πολύ όμορφες, πολύ έξυπνο το ελεφαντάκι που κινείται. Συγχαρητήρια στη Μαίρη, να της ζήσει και ο δεύτερος γιος και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Beautiful cards.....i especially love the the little moving elephant...you have your card mojo back!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειες οι καρτούλες σου Ευδοκία!!!! Μου αρέσουν πολύ οι δύο πρώτες!!! Το ελεφαντάκι που περπατάει φανταστικό!!!!Να τους χαίρεσαι όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η μια καλύτερη από την άλλη!!! Πολύ όμορφες ιδεες και τέλεια υλοποίηση! ...Χμμ!... Σίγουρα θα κλέψω κάποια ιδέα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφες όλες, Ευδοκία μου!
    Γεια στα χεράκια σου!
    Να χαιρόμαστε και το μωρουλίνι! Να ζήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχες καρτούλες...Το ελεφαντάκι ειδικά(μια και το είδα και live) τα σπάει!!!Να τους χαίρεσαι όλους και να χαιρόμαστε και το νέο μωράκι της παρέας :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευδοκία ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!! φίνο το ελεφαντάκι!!! πολύ όμορφη η ιδέα, αν εχεις κανένα tutorial ;)
    όλες υπέροχες, μου άρεσε ιδιαιτερα η δαντέλα στην πρώτη αλλά και στην κάρτα για τη μανούλα σου η κορδέλα που έχεις ράψει να υποθέσω...
    σίγουρα θα σου κλέψω ιδέες, αν δεν σε πειραζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. είναι υπέροχες όλες οι καρτούλες!! μπράβο σου ευδοκία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι να πούμε για τις καρτούλες;; Ότι είναι υπέροχες, μοναδικές;; Είναι! Ότι όσα χρήματα και να διαθέτεις δεν μπορείς να βρεις κάτι τόσο όμορφο και φινετσάτο;; Ισχύει! Ένα μεγάλο μπράβο και να τους χαίρεσαι και τους τρεις και να ζήσει το μωράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χαίρομαι τόσο πολύ που σας αρέσουν!!!! αλήθεια!
    Χριστίνα η "δαντέλα" όπως λες έγινε με έναν κόπτη μπορντούρας της martha stewart!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή