8 Μαΐου 2010

around the world challenge #2

Aυτή τη σελίδα την ανέβασα πριν από λίγο καιρό στο μπλογκ μου! Με αυτήν επίσης συμμετέχω στην πρόκληση της Βίκυς -"around the world" όπου πρέπει να εμπνευστούμε από μια φωτογραφία κάθε φορά-χρώματα,σχήματα,πολιτισμός γενικά! Αυτήν τη φορά η φωτογραφία ήταν από την Ολλανδία!
Το κομμάτι που πήρα σαν αφορμή να ανεβάσω τη σελίδα μου ήταν ο ανεμόμυλος στο βάθος τη φωτογραφίας....κεντρικό διακοσμητικό στη σύνθεσή μου θεώρησα ότι ταίριαζε για την περίσταση!Στο διαγωνισμό συμμετέχουν πολλές κοπέλες του εξωτερικού και δε νομίζω να έχω καμια ελπιδα αλλά θα προσπαθήσω!

7 σχόλια:

  1. Υπέροχη σύνθεση, καλή επιτυχία!!!!! Τα ανεμομυλάκια όλα τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευδοκία μου πολύ καλή επιτυχία!!!! Είναι πολύ ωραία η σύνθεσή σου,συμφωνώ με την Μελένια ότι οι ανεμόμυλοι είναι εντυπωσιακοί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μας ξετρέλαναν οι ανεμόμυλοι!!!!
    Την ευχή μου για καλή επιτυχία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή επιτυχία και από εμένα Ευδοκία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή επιτυχία να έχεις κορίτσι μου!! Έχεις πολλές ελπίδες.....
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία, και μην ξεχάσεις να μας θυμίσεις την ψηφοφορία για να σε ψηφίσουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή επιτυχία Ευδοκία! Είναι υπέροχη η σύνθεσή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή