9 Μαΐου 2010

...αδράνεια!!

Καταρχήν να ευχηθούμε χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες(κι εγώ είμαι κι ας μην το συνειδητοποιώ )!
Αυτή η σελίδα προέκυψε όπως συνήθως από τη φωτογραφία! Ο Γιώργος πειράζει την μικρή και της μαθαίνει την αδράνεια!
μόλις πήρε το πινακάκι της της έκανε πλάκα και της έγραψε μια εξίσωση και από κάτω τη λέξη αδράνεια!φυσικά η αδράνεια δεν έχει σχέση με αυτό που γράφει ο πίνακας αλλά είπαμε...
χαρτιά : my mind's eye-quite contrary
διακοσμητικά : λαδί dabber,λουλούδια αυτοκόλλητα jumbo.ψαλιδάκι , συρραπτικό,κορνιζούλα chipboard,στρας,τούλι,πριτσίνια,στυλός για doodling.Η αλήθεια είναι ότι μετάνιωσα για το βάψιμο γύρω από το πλαίσιο της φωτογραφίας αλλά τί να κάνω...
ελπίζω να σας αρέσει!

8 σχόλια:

  1. ΤΕΛΕΙΑ! Μου αρέσει φυσικά το τούλι κάτω από τη φωτογραφία, το journalling όπως το έκανες, όλα, όλα, ολα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το τούλι εντυπωσιακό!!!
    Μ' αρέσει όλο πάρα πολύ μπράβο τέλειο!!!
    Χρόνια μας πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκύτατη σύνθεση και δεν έχεις δίκιο το βάψιμο που έκανες γύρο από την φωτογραφία είναι πολύ ωραίο αναδεικνύει τη ζωγραφισμένη μπορντούρα και το κάνει να φαίνεται τέλειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Ευδοκία!
    Πολύ όμορφη και κοριτσίστικη σύνθεση. Μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Ευδοκία! Πολύ όμορφη σύνθεση και πιό πολύ απ' όλα μου αρέσει το στήσιμο, πολύ έξυπνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φανταστική !!! Μου αρέσει πάρα πολύ το στήσιμο και τα χρώματα!!!Ευδοκία, θα κάνω scraplift σίγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτική σύνθεση Ευδοκία μου!!! Μου αρέσει πολύ το τούλι, αλλά κ το journaling!!! Υπέροχος κ ο πίνακας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή