28 Μαΐου 2010

η έμπνευση της κάρτας συνεχίζεται...


Το ξέρω,το ξέρω και ζητώ συγγνώμη αν σας έπρηξα με τις κάρτες μου!!!Η αλήθεια είναι ότι γενικά δεν το έχω το θέμα με τις κάρτες,τελευταία όμως με έχει πιάσει κάτι και φτιάχνω συνεχώς...και μου αρέσουν κιόλας!!! Ο Μάιος σαν μήνας είχε από μόνος του πολλά γενέθλια και κάποιες έξτρα περιπτώσεις που έχρηζαν κάρτας οπότε μαζεύτηκαν πολλές...
Αυτές οι δυο είναι για γενέθλια και για ορκωμοσία!Μια φίλη μου ορκίζεται και άλλο που δεν ήθελα της έφτιαξα μια κάρτα...για την κάρτα γενεθλίων δεν θα σας πω πολλά γιατί ακόμα δεν την έχω δώσει...απλά προορίζεται για μια κοπέλα(φίλη μου) που αγαπάει πολύ τα ζώα...
α! και για τις δυο εμπνεύστηκα από την πολύ ταλαντούχα Stephanie
ελπίζω να τους αρέσουν και σε σας το ίδιο!!!!
μέχρι την επόμενη κάρτα να είστε καλά...χα!χα!

9 σχόλια:

  1. Μακάρι να βλέπαμε κάθε μέρα τέτοιες κάρτες άκου μας κούρασες!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευδοκία μου δε μας έπρηξες καθόλου!!! Τέλειες είναι!!! Ίσα ίσα μας δίνεις ιδέες!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευδοκία έχεις επίγνωση, χαχαχα!!! Δεν σε προλαβαίνουμε! Πλάκα κάνεις; Αντί να πούμε ευχαριστώ για τις ιδέες που μας δίνεις! Πολύ πολύ όμορφες οι καρτούλες σου! Σίγουρα θα χάρηκαν πολύ εκεί που τις έδωσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευδοκία είναι πανέμορφες και φυσικά δεν κουραζόμαστε ποτέ να βλέπουμε όμορφες δημιουργίες...!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφες, τυχερός ο παραλήπτης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι υπέροχες! Θέλω κι άλλες! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι ιδέες σου είναι απίστευτες και αποτελείς πηγή έμπνευσης!!! συνέχισε λοιπόν..και όποιος βαρεθεί... ας μην τις βλέπει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δώσε εσύ κι άλλες κάρτες και μην ανησυχείς, να παίρνουμε και καμιά ιδέα και μεις οι αρχάριες!!! πολύ όμορφες και πάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. afthn steil'thn an mporeis!!thelw mia gia genethlia oxi polu mikrh...

    ΑπάντησηΔιαγραφή