23 Αυγούστου 2010

λουλούδι τρισδιάστατο βήμα-βήμα


Καλησπέρα!!! Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!! Χαίρομαι και ενθαρρύνομαι ιδιαίτερα όταν αυτά που φτιάχνω σας αρέσουν και έτσι συνεχίζω! Σήμερα θα σας δείξω πώς έκανα αυτά τα τρισδιάστατα λουλούδια που χρησιμοποίησα στο banner στην προηγούμενη ανάρτηση.Είναι πολύ γνωστο λουλούδι και σαφώς δεν είναι δική μου ιδέα απλά εκφράστηκε η απορία και είπα να σας διευκολύνω δείχνοντάς σας βήμα βήμα πως το έκανα.
Λοιπόν τα υλικά που χρειαζόμαστε είναι απλά : μια λωρίδα χαρτιού 30*30(εγω σας δείχνω δυο γι αυτό και οι δυο λωρίδες),ψαλίδι ή κόπτης μπορντούρας κατα προτίμηση με καμπύλες,κόλλα,εργαλείο αναδίπλωσης και κουμπάκια ή ό,τι άλλο θέλετε για να το διακοσμήσετε!


Κόβω της λωρίδες μου με τον κόπτη ή ψαλίδι-εγώ έκανα ένα από τι καθένα-.Όσο πιο φαρδιά η λωρίδα τόσο πιο μεγάλο θα βγει το λουλούδι.


Αφού κόψω,αρχίζω να τσακίζω σαν ακορντεόν,μία έξω και μία μέσα.


Στο τέλος έχω κάτι σαν αυτό και βάζω λίγη κόλλα στην μία άκρη.



Κολλάω τις άκρες μεταξύ τους και έχω κάτι σαν αυτό :


Έπειτα πιέζω προς το κέντρο και κολλάω σε ένα κομμάτι χαρτί.



Στο τέλος διακοσμώ το λουλούδι μου στο κέντρο του με ό,τι μου αρέσει : κουμπιά,brad κ.α.


Έτοιμο!!

ελπίζω να σας άρεσε και να σας λύθηκαν οι απορίες!!

14 σχόλια:

  1. Τελειο ειναι!! ευχαριστουμε πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευδοκία μου καταπληκτικό λουλούδι!!! Δεν το έχω φτιάξει ποτέ, αλλά σίγουρα τώρα με τις οδηγίες σου θα προσπαθήσω!! Σε ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eυχαριστούμε Ευδοκία που το μοιράστηκες μαζί μας!!Ευκολο το βλέπω θα το φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευδοκία είναι απίθανο!! και τόσο εύκολο!!! ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο και εύκολο!
    Ευχαριστούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστούμε πολύ Ευδοκία! Όντως φαίνεται εύκολο! Μάλλον θα το δοκιμάσω κι εγώ με την πρώτη ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι υπέροχο και θα το δοκιμάσω άμεσα!!!! Ευχαριστώ πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου έλυσες τα χέρια, Ευδοκία, το tutorial ήρθε εξ ουρανού!! Είχα κολλήσει με το πώς θα διακοσμήσω μια παιδική σύνθεση και τώρα τσακ!! το βρήκα! Ευχαριστώ!! Πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φαίνεται πολύ εύκολο και είναι όμορφο,ευχαριστούμε για τις οδηγίες Ευδοκία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είσαι ΘΕΑ!! Έχω φάει τον τόπο να το βρώ!! THANKS!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειο!!! Ευχαριστούμε!!! Θα το δεις σίγουρα σε μια από τις επόμενες δημιουργίες μου! Ενθουσιάστηκα τώρα!!! χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ καλη ιδεα!Ευχαριστουμε.Θα χρησιμοποιηθει σιγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή