22 Νοεμβρίου 2010

christmas ornaments!


Εδώ είμαι πάλι!!! ξέρω..ξέρω....θα μου πείτε πότε προλαβαίνω,ε; κάθε μέρα προσπαθώ να ξεκλέβω χρόνο να φτιάχνω κάτι...τα μεσημέρια δεν κοιμάται η αυτού μεγαλειότης Ρένια και έτσι ασχολούμαι με το χόμπυ!
Σήμερα θα σας δείξω αυτές τις πολύ εύκολες μπάλες που έφτιαξα και τις είδα από εδώ.Το λινκ μου το είχε στείλει η φίλη μου Μαίρη και την ευχαριστώ!
Στη σελίδα σας δίνει αναλυτικά τις οδηγίες για το πως να τις κανετε κι εσείς!
Έφτιαξα μόνο 4 γιατί θα τις κρεμάσω σε ένα στεφάνι που έχω( στα γενέθλια της μικρής είχα κρεμάσει τις φράουλες-προσκλήσεις).Αυτά.
ελπίζω να σας αρέσουν!

10 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα για ακόμη μια φορά Ευδοκία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειες τέλειες είναι!!! Υπέροχα αυτά τα χαρτιά!!!
    Κ θα στολίσουν όμορφα το στεφάνι!! Μπράβο σου που προλαβαίνεις κ φτιάχνεις τόσα πολλά κ όμορφα πραγματάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φυσικά και μου αρέσουν !!! τις ξέρω αυτές τις υπέροχες μπαλίτσες και είναι κάτι που ομολογώ δεν το είχα σκεφτεί!! Οι δικές σου έχουν γίνει εκπληκτικές !! Και του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I love these ornaments...I made them 2 years ago for friends.....I look forward to your next creations

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aχου τι όμορφες και εύκολες,θα φτιάξω,θα φτιάξω ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειεεεεες!!! Ευδοκία ευχαριστούμε για το λίνκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο για όλες σου τις Χριστουγεννιάτικες κατασκευές!!Πολύ πρωτότυπα και τα στολιδάκια σου και πολύ ωραία ιδέα!! Ευχαριστούμε για το λίνκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kaλή αρχή κοριτσάκι μου.Εμείς φτιάχνουμε χιονονιφάδες...Αχ! ωραία που είναι τα Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευδοκία είναι τέεεεεεεεεελειο! Τέλεια ιδέα ..όσο για το μωβ, από τα αγαπημένα μου χρώματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή