24 Δεκεμβρίου 2010

so happy to have you...

Καλημερα!!!!!! Τί κάνετε;;παραμονή Χριστουγέννων σήμερα!!!Μου φαίνεται απίστευτο το πόσο γρήγορα πέρασαν οι μέρες!!!Το πρωί ήρθαν οι περσινοί μου μαθητές και μας είπαν τα κάλαντα....ήταν υπέροχα...η Ρένια ξετρελάθηκε που είδε τα παιδάκια...η μέρα ξεκίνησε όμορφα και το ίδιο και η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα!!
Η ανάρτησή μου σήμερα δεν είναι καθόλου χριστουγεννιάτικη αλλά δεν έχει σημασία....ο τίτλος της με κάνει να σκέφτομαι πόσο ευγνώμων είμαι που έχω αυτό το πλασματάκι στη ζωή μου...
είναι μια σελίδα που έκανα και είναι σε πολύ απλή γραμμή! Ένα μεγάλο rub-on πεταλούδα,λίγο mist,λουλουδάκι,ράψιμο και φυσικά doodling!!!
ελπίζω να σας αρέσει και εύχομαι σε όλους να είστε καλά και να περάσετε υπέροχα Χριστούγεννα-το οποίο δε σημαίνει απαραίτητα πως πρέπει να γίνει κάτι φαντασμαγορικό,απλές όμορφες οικογενειακές στιγμές για μένα τουλάχιστον αρκούν!
πολλά φιλιά!!!!!!!

10 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά!! Να περάσετε υπέροχα και να γεμίσουν αυτά τα Χριστούγεννα με ζεστές αγκαλιές!!
    Γλυκιά η σύνθεση σου όπως και η κόρη σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι υπέροχος ο τίτλος και το θέμα της σύνθεσης, Ευδοκία, με έβαλες σε σκέψεις!!! Πρέπει να είμαστε παντοτε ευγνώμονες για αυτά τα μικρά παιδάκια... κι ας μας κουράζουν!

    Χρόνια πολλά και Καλά Χριστούγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Ευδοκία μου! Φαντάζομαι και την δική σου χαρά όταν ήρθαν οι μαθητές σου!!! Καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα εν Χριστώ σου εύχομαι! Η σύνθεση σου είναι πανέμορφη! Να χαίρεσαι την κορούλα σου και να την καμαρώνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραια συνθεση μου αρεσει το κουκλακι στην κατω γωνια της φωτογραφιας, και οτι δεν εβαλες το καλσσικο μεγεθος στην φωτογραφια..Καλα Χριστουγεννα!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρονια πολλα γεματα υγεια ,ευτυχια ,χαρες και γελια!!!!!να περασεις υπεροχες γιορτες με τα αγαπημενα σου προσωπα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Των Χριστουγέννων η γιορτή
    γέλια χαράς να φέρει,
    φύλακας να' ναι πλαϊ σας
    Της Βηθλεέμ τ' αστέρι!

    Καλά Χριστούγεννα Ευδοκία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευδοκία μου υπέροχη!!! Να τη χαίρεσαι τη μικρή!! Να χαιρόμαστε τα παιδάκια μας όλοι μας!!!
    Καλά να περάσετε αύριο!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευδοκια μου τον καλο δάσκαλο παντα τον θυμουντε οι μαθητες του
    ευχομαι να περασεις μαζι με την νεραιδουλασου και οσους αγαπας καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά! Να περάσετε πολύ όμορφα Χριστούγεννα και να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου! Τι ωραία που σου είπαν τα κάλαντα οι μαθητές σου... Και του Χρόνου να είστε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή