8 Ιανουαρίου 2011

december 2010 mini album!












Καλημέρα!!! Τί κάνετε; πού σας πετυχαίνω; εγώ έχω πολλές ιδέες και προσπαθώ να τις βάλω σε τάξη! Χθες ολοκλήρωσα ένα μίνι άλμπουμ με λίγες από τις φωτό των γιορτών...και λέω λίγες γιατί έχω πολλές που θέλω να τις κάνω lo!Γενικά σαν στυλ προτιμώ τα λιγότερο φορτωμένα πράγματα οπότε όλο το μίνι είναι σε αυτό το στυλ...προτιμώ να εστιάζω στην φωτό και να βάζω λιγότερα διακοσμητικά γιατί ούτως ή άλλως ο χώρος στο μίνι είναι περιορισμένος!
Ο τίτλος του μίνι αναφέρεται στον Δεκέμβριο του 2010 αλλά καταλάθος μπηκαν και φωτό από αρχές Γενάρη..δεν πειράζει!
ελπίζω να σας αρέσει!!

23 σχόλια:

  1. Είναι καταπληκτικό!! Μου αρέσει που δεν το φόρτωσες με διακοσμητικά!! Τέλειες κ οι σφραγίδες με τις ημερομηνίες!!!
    Η μικρή είναι απίστευτη!! Με την περούκα είναι όλα τα λεφτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφο βγηκε!Λιτο και απεριττο!Μια κουκλα ειναι η μικρη σου!Και φαινεται να περασε πολυ ομορφα τις γιορτες!Να ειναι παντα γερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανέμορφο είναι ,αλλά μην πάρουν τα μυαλά σου αέρα...η κουκλιτσα στις φωτό είναι που το κάνει πανέμορφοχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Ευδοκία! Εγώ μόλις πριν λίγο σκούπιζα έξω το σοκάκι μου : ) Έχει μια υπέροχη μέρα και γενικά έχω καλή διάθεση! Τώρα που βλέπω το αλμπουμάκι σου, ειδικά την τελευταία φωτογραφία με το καφεδάκι και τα γλυκάκια, ανυπομονώ να περάσουν οι ώρες για να μας έρθουν το απόγευμα κάτι φίλοι και να τα πούμε λιγάκι. Πανέμορφο το μίνι σου!!!!! Μπορεί όπως λες να μην έβαλες πολλά διακοσμητικά, αλλά τα χαρτιά από μόνα τους και οι υπέροχες φωτογραφίες είναι σκέτα στολίδια!!! Μπράβο σου και πάλι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερούδιααα!!! Είναι εξαιρετικό και μου αρέσουν πολύ τα χρώματα που επιλέγεις και ο τρόπος που στήνεις!!!!

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το άλμπουμ σου είναι πολύ όμορφο με πολύ γλυκιές φωτογραφίες!!!

    Καλή Χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. hi eudokia...i agree with you..we do sometimes overdo it with the embelishments and to tell you the truth minis look so much better with photos in them....your little girl iS georgeous, Na sas zisi and I also loved the butterfly on that large cup of coffee???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω την εντύπωση ότι αυτό το τελευταίο που βλέπουμε στη φωτογραφία δεν είναι καφές ή σοκολάτα αλλά fondue!!!Και θέλω τώρα να μου πεις που το έφαγες αυτό το λαχταριστό!!

    Τέλειο το μίνι,δε το συζητώ!!!Και οι φωτογραφίες όλα τα λεφτά...η Ρένια για μοντέλο μας προορίζεται έτσι όπως την βλέπω,στήνεται κανονικότατα!!!Και η φωτογραφία με την περούκα καταπληκτική,της πάει το πολύ μαλλί!!Μπράβο Ευδοκία μου,πολύ όμορφο...ανυπομονώ να δω και τα LOs!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ καλό αποτέλεσμα...Αλλά και η μικρή ζουζούνα κάνει την διαφορά!Να την χαίρεστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο το μίνι σου και γεμάτο όμορφες αναμνήσεις!!!
    Θέλω και εγώ να φτιάξω αλλά έχω παρά πολλές φωτογραφίες, δεν έχω καταλήξει ακόμα πως το θέλω και δεν έχω χρόνο!
    Ανυπομονώ να δω τη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσο μου αρέσει να βλέπω μινι με τις φωτογραφίες του μαζί!!! Είναι υπέροχο, "γεμάτο" χωρίς να είναι φορτωμένο, έχεις δίκιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και πολύ καλά έκανες που δεν το φόρτωσες, Ευδοκία!! Νομίζω ότι κάτι παραπάνω θα ήταν περιττό - όλα είναι τέλεια όπως είναι!! Μπράβο, πολύ ομορφη δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφο το αλμπουμάκι σου Ευδοκία μου και υπέροχες οι φωτογραφίες! Ανυπομονώ να δω τα layouts. Να τη χαίρεστε τη Ρένια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. και η κουκλα που ποζαρει ολο ναζι και χαρη και το αλμπουμ ειναι απιθανα
    να την χαιρεσαι και παντα δημιουργικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συμφωνώ και εγώ. Πολύ ωραίο το άλμπουμ! κούκλα η Ρένια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφο Ευδοκία μου, συμφωνώ και εγώ μαζί σου, οι φωτό είναι το θέμα και τις ανέδειξες πολύ ωραία με τα χαρτιά και τα διακοσμητικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το λιτό σου άλμπουμ με προτρέπει να δοκιμαστώ και εγώ στα mini albums...Τέλειο! Θέλω και εγώ από αυτό που είναι στην τελευταία φωτό, ότι και να είναι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τέλειο το μίνι σου!!!
    η αλήθεια είναι ότι είναι πιο όμορφα όταν τα βλέπεις στολισμένα με τις φωτο που πρέπει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλειο αλμπουμάκι άλλα οι φωτογραφίες κλέβουν τη παραάσταση,αυτές οι περούκες πολύ σας πάνε μήπως να αλλάζατε λουκ χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!
    Ρένα μου στη φωτό είναι η θεία της μικρής...εμένα δεν μου πολυπήγαινε η περούκα...την δοκάμασαμε όλοι στο σπίτι!!χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευδοκία είναι υπέροχο! Το στήσιμο, τα χρώματα, οι φωτο...όλα! Να χαίρεσαι τη ζουζούνα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή