25 Μαΐου 2011

a few cards...





Καλησπέρα και πάλι!!Σήμερα ο καιρός στο Ηράκλειο είναι βροχερός και μας χαλάει λίγο τη διάθεση αλλά εγώ δεν πτοούμαι!!
Σήμερα έχω να μοιραστώ μαζί σας λίγες κάρτες που έχω φτιάξει και θα έχω στο Βαzzar μαζί μου...θα φτιάξω κι άλλες βέβαια...
ξέχασα επίσης να σας πω ότι παράλληλα με την έκθεση-παζάρι θα πραγματοποιηθούν στο χώρο και μερικά σεμινάρια με διάφορα θέματα,όπως κατασκευή στεφανιού(που θα φτιάξει η φίλη μου Στέλλα στην οποία οφείλω τη συμμετοχή μου),κατασκευές με μαλλί και νήμα, κατασκευές με πηλό και κατασκευή mini album που όπως καταλαβατε θα το κάνω εγώ στις 5μμ!!!
Θα σας φωτογραφίσω και την αφίσα σε επόμενη ανάρτηση για να δείτε και το πρόγραμμα των υπόλοιπων σεμιναρίων ώστε αν θέλετε να τα παρακολουθήσετε όσοι παρευρεθείτε!!!
Μπορώ να σας πω ότι νιώθω πραγματικά μεγάλη χαρά γιατί χθες που έκανα βόλτα στα μαγαζιά έβλεπα σε μερικές βιτρίνες την αφίσα που είχε και το όνομά μου και μου ρχόταν να πηδηξω από τη χαρά μου και να λέω στον κόσμο : "εγώ είμαι αυτήηηηη!!!"....αλλά συγκρατήθηκα!!!!
Σας φιλώ προς το παρόν!!!!

23 σχόλια:

  1. Πόσο χαρούμενη με κάνεις Ευδοκία μου, να ξέρω οτι θα εισαι και εσύ εκεί!!!!!!Θα περάσουμε υπέροχα!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλή επιτυχία Ευδοκία μου σε ότι και αν κανεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχα σα παιδάκι κάνεις Ευδοκία και χαιρόμαστε κι εμείς μαζί σου!!! Με χαρά θα δούμε κι εμείς την αφίσα! Μακάρι να ήμασταν κοντά να έρθουμε να σε θαυμάσουμε, αλλά κι από εδώ μέσα εκφράζουμε την αγάπη μας και τον θαυμασμό μας για σένα και τις δημιουργίες σου!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες όπως πάντα οι κάρτες σου! Καλή επιτυχία στο bazaar!!! Και φυσικά τυχερές όσες θα παρακολουθήσουν μάθημα μαζί σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες οι κάρτες σου!μακάρι να μέναμε και εμείς Κρήτη να ερχόμασταν να σας θαυμάσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρομαι πολύ για σένα γιατί πραγματικά η δουλειά σου είναι αξιόλογη...
    Όσο για τις κάρτες...Πανέμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχες καρτες!!Μπραβοοοοο και καλή επιτυχίααα!!Περιμένω το πρόγραμμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο Ευδοκία!!!γιατί ότι κι αν κάνεις ειναι τέλειο!!!όσο για τις κάρτες είναι υπέροχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευδοκία μου ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ!!!Πολύ χαίρομαι!Ελπίζω να πάνε όλα πολύ καλά!Σου έχω δηλώσει άλλωστε ότι είμαι τρελή οπαδός της δουλειάς σου!!
    Κι αυτές οι καρτούλες είναι απλά υπέροχες,για άλλη μία φορά!!!
    Φιλάκιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμοφες καρτούλες,μ' αρέσει ο τρόπος που χρησιμοποιείς τις σφραγίδες!
    Κρίμα να μην είμαι εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Lovely cards!!! Have fun at the bazzaar ... should be VERY interesting!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πόσο υπέροχες καρτούλες έφτιαξες πάλι;;; Πραγματικά είναι μοναδικές! Επαγγελματική δουλειά!! Συγχαρητήρια! Καλή επιτυχία στο παζάρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευδοκια οι καρτες σου ειναι ολες ομορφες
    που θα γινει το παζαρι??? ευχομαι να πανε ολα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι καρτούλες είναι πολύ όμορφες!

    Καλή επιτυχία στο παζάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Love the cards!!!!!!
    Congratulations on the bazaar and good luck!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ τι ωραία! Μακάρι να μπορούσα να είμαι εκεί!
    Καλή επιτυχία στο Bazaar!
    Οι καρτούλες σου είναι υπέροχες, όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΥΔΟΚΙΑ ΣΕ ΕΙΔΑ.. ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ ΑΠΟ ΧΑΡΑ..ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ!!!
    Η ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΟΝΕΙΡΟ!!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά κάνεις και χαίρεσαι, μη ντρέπεσαι καθόλου.Το αξίζεις άλλωστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλεια τα νέα, μας αρέσει να βλέπουμε δημιουργίες σου γιατί μας κάνουν πιο αισιόδοξους! Φανταστική η κάρτα με το cupcake.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μα τι καταπληκτικά νέα είναι αυτά! Αχ ευδοκία μου με τέτοιες δημιουργίες σίγουρα όλα τέλεια θα πάνε! Πολύ καλή επιτυχία να έχετε! Κρίμα που είναι μακριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Beautiful cards each and every one. So lovely and individual am sure they will all be sold in the first five minutes.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Eudokia,lovely unique cards,something for everybody's taste,good luck...I would love to see photos of the wreaths.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ευδοκία μου, μπράβο!!!! Οι κάρτες είναι τέλειες!!! Η μία καλύτερη από την άλλη!!! Μπράβο και για το Bazaar ακούγεται τέλειο!!! Ελπίζω το πρόγραμμα της δουλειάς, εκείνη τη μέρα να μου επιτρέψει να έρθω!!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή