4 Νοεμβρίου 2012

my get creative winner card and top 3!!

Γεια σου μπλογκογειτονια!!Σήμερα θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που συμμετείχατε στις προκλήσεις του get creative και ειδικα στην δική μου!!Όλες οι συμμετοχές ήταν υπέροχες και πραγματικά δυσκολεύτηκα πολύ!!Όπως θα ξέρετε η νικήτρια είναι η κάρτα της Ξένιας η οποία με εντυπωσίασε γιατί μέσα σε όλα τα washi tape είχε φτιάξει και δικό της σχέδιο(ταινία)!


 

Εκτός από την νικήτρια υπήρχαν 3 ακόμη κάρτες που με δυσκόλεψαν στην απόφασή μου!Αυτές είναι :

της Λευκής,που χρησιμοποίησε τεχνική για να φτιαξει το λουλούδι από washi tape





της Κυριακής,με τα εκπληκτικά σπιτάκια και την υπομονή της μα το κοπίδι!




και της Αλεξάνδρας γιατί με ενθουσίασε η φωτογραφική μηχανή ντυμένη με ταινία και η προσοχή της στη λεπτομέρεια!



Και πάλι σας ευχαριστω πολύ θα τα πούμε σύντομα!!!

2 σχόλια:

  1. Αχ! Σ'ευχαριστώ Ευδοκία μου! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε!!! Συγχαρητήρια φυσικά στη νικήτρια για την υπέροχη κάρτα της και στο GC για τις υπέροχες προκλήσεις όλο το μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σ'ευχαριστώ κι εγώ πολύ Ευδοκία μου!!!!χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η washi taped φωτογραφική μου μηχανή!!!!ευχαριστούμε πάντα για την έμπνευση!!!!φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή