29 Δεκεμβρίου 2012

SIG challenge!










Καλησπέρα σας φίλοι μου!!!Για σήμερα έχω άλλη μια σελίδα! Είναι που πήρα φόρα....αυτήν την φορά είναι για την συμμετοχή μου στην πρόκληση του scrapbookers in Greece που ήθελε να χρησιμοποιήσουμε το σκετς και να έχει το θέμα μας κάτι που μας αρέσει απο την εποχή των Χριστουγέννων!Εμένα λοιπόν μια από τις αγαπημένες μου ασχολίες είναι να φτιάχνω λιχουδιές!!!χι!χι!Μετέφερα το σκετς από την αριστερή πλευρά και χωρίς πολλα πολλά βγήκε αυτό!!!Σας ευχαριστώ που περνάτε από το μπλογκάκι μου και πιστεύω πως θα κάνω κι άλλη ανάρτηση γι αυτό  δεν  θα σας ευχηθώ τώρα για τη νέα χρονιά!μέχρι τότε σας φιλώ!!

5 σχόλια:

  1. τα φοβερά κεκάκια!! τέλεια φαίνονται!! χιχι!!
    μου αρέσει πολύ που άλλαξες το sketch ώστε να ταιριάξει σε αυτό που ήθελες να φτιάξεις...τα χαρτιά φοβερά, το washi, η κορδέλα και το κουμπί τέλεια! αλλά ακόμα πιο φοβερή η ιδέα για το journaling!ευχαριστούμε πολύ Ευδοκία για την συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευδοκία μου πρώταπολα καλή χρονία και με το καλό το μωράκι σου που μέσα στο 2013 θα το κρατήσεις αγκαλίτσα!!! Η σύνθεση όπως πάντα είναι μοναδική και τόσο εσύ!!! Τα δε κεκάκια στην φωτό λαχταριστα yam yam! Σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευδοκία μου υπέροχα τα κεκάκια σου! Φοβερή ιδέα για σύνθεση! Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας και καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευδοκία... τι είναι τα Χριστούγεννα χωρίς αυτές τις υπέροχες μυρωδιές των γλυκών???
    Τέλεια ιδέα το journaling block στο σχήμα του cupcake!!!
    Ax... θέλω ένα τώρα!!!

    Σε ευχαριστώ που έπαιξες μαζί μας!!!
    Χρόνια πολλά και καλή χρονιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβερή ιδέα,τέλεια σύνθεση!
    Καλή χρονιά Ευδοκία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή