2 Απριλίου 2013

album for a boy!

 Καλησπέρα και πάλι και καλό μήνα!!Ελπίζω να είστε καλά...εγώ σε λίγες μέρες μπαίνω στο μήνα μου και τρέχω να φτιάξω όσα πιο πολλά μπορώ γιατί μετά...δύσκολο!Σήμερα έχω να μοιραστώ μαζί  σας ένα βιβλίο για ένα νεογέννητο αγοράκι...είναι ένα βιβλίο αναμνηστικό με 12 χοντρές εσωτερικές σελίδες,μία για κάθε μήνα του μικρού....κράτησα ένα γενικό sketch και έπαιξα λίγο με την διακόσμηση(και πάλι απλά πράγματα),αφήνοντας και χώρο για την μανούλα να σημειώνει ό,τι θέλει για τον κάθε μήνα!Ελπίζω να αρέσει στην μανούλα αλλά και σε σας!!
YΓ.Ένα ευχαριστώ στη φίλη μου Μελένια για την γραμματοσειρά του τίτλου!

9 σχόλια:

  1. ειναι τελειο!κατσε ομως ξεκουρασου γιατι μετα....τα ξερεις κι απ'το πρωτο παιδακι σου!!!
    καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολυ χαριτωμένο! Με το καλο το μωρό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πάρα πολύ ωραίο! τρελαίνομαι για το χαρτί που επέλεξες στο εξωφυλλο! ... φαντάζομαι πόσο θα χάρηκε η μανούλα! καλημέρα Ευδοκία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. polu polu oraio!!!!!!ola kala na pane k gia sena!!!polla filia!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ούτε που τα θυμόμουνα τα alphas, Ευδοκία μου!!! Παρα πολύ όμορφο το άλμπουμ, καθαρό και χαρούμενο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαριτωμένο και ζουζουνίστικο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειναι υπέροχοοοοο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή