18 Μαΐου 2013

i love this city!




Kαλησπέρα καλησπέρα!Να΄μαι παλι εδω!Σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια σελίδα που έφτιαξα για να πάρω μέρος σε 2 προκλήσεις!Η μια ειναι για το Scrapbookers in Greece με θέμα τα ταξίδια και η άλλη για το Life. paper.scrapbook που χρησιμοποίησα το sketch τους.Ελπίζω να σας αρέσει!Ανυπομονω να χρησιμοποιήσω τις φωτό του μωρού για τις επόμενες συνθέσεις μου!Μέχρι τότε σας φιλώ!

ΥΓ. Οι δυο πλεχτές καδρούλες που έβαλα στη σελίδα μου είναι από την πολύ καλή μου φίλη Ειρήνη Λιόλια και το μαγαζί της στο etsy  Get creative Embellishments


11 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη σύνθεση,αλλά και η φωτογραφία σκίζει!!!
    Περιμένω με αγωνία τις επόμενες!!!
    Καλή επιτυχία στις προκλήσεις!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφη σύνθεση Ευδοκία μου! Νομίζω ότι εχεις αποδώσει πάρα πολύ καλά την ατμόσφαιρα με τα χρώματα που χρησιμοποίησες! κι εγώ το Παρισάκι σκέφτομαι να κάνω στην πρόκληση ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φοβερή η σελίδα σου! είναι τόσο Παρισένια! χιχι! ... ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας, καλή επιτυχία με τους LPS και ανυπομονώ να δω την φατσούλα σε σύνθεση! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ όμορφη σελίδα Ευδοκία μου!!!!!και τεχνικές και ωραίο χρώμα!!καλη επιτυχία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ Παρισάκι...!!!Δεν ξέρουμε πολλά για το scrapbooking αλλά η σελίδα σου φαίνεαι τέλεια!!Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΥΠΕΡΟΧΗ. θυμάμαι που σου είπα να κάνεις σύνθεση με αυτή τη φωτογραφία... είχα δίκιο (χεχεχε να μην ευλογήσω κι εγώ τα γένια μου λίγο;; λολ), εκπληκτική δημιουργία! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παριζιάνα μου εσύ!!! Υπέροχη απόδοση του sketch, η φωτογραφία μοναδική και η σύνθεση πολύ όμορφη!
    Σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας!!!
    Ανυπομονώ να δω το μωρουλίνι να πρωταγωνιστεί στα layouts και στα mini σου!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ Παρισάκι θα επαναλάβω κι εγώ, γιατί αυτό σκέφτηκα μόλις είδα την σύνθεσή σου! Πραγματικά εξαιρετική σύνθεση για άλλη μια φορά Ευδοκία, Δεν έχω λόγια... όλο αυτό το παιχνίδι που κάνεις με τις πιτσιλιές και τους κύκλους είναι καταπληκτικό! Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ ομορφη συνθεση!!!Σε ευχαριστουμε για την εμπνευση..ειναι το ονειρο μου να παω εκει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Thanks for joining us for the challenge, I really like how you used the tags as part of the design.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Beautiful layout! Thanks for playing along with us at Life.Paper.Scrapbook :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή