2 Νοεμβρίου 2013

ένας καμβάς και μια ανακοίνωση!



Καλησπέρα καλησπέρα!!!Σήμερα με μια βιαστική αναρτηση γιατί η μέρα ήταν λίγο δύσκολη!!Θέλω να μοιραστώ μαζί σας έναν καμβά που έφτιαξα ακολουθώντας τις οδηγίες της Βίκυς Παπαιωάννου και μου άρεσε πάαααρα πολύ!Γενικά αρχίζει πολύ να μου τη δίνει αυτό το πασάλειμμα!τη βρίσκω!!χι!χι!
....Και κάτι τελείως διαφορετικό και άσχετο με το χόμπυ αλλά πολύ σημαντικό!Δεν ξέρω αν γνωρίζεται ότι την Κυριακή στις 3 Νοεμβρίου έχει καθιερωθεί εδώ και λίγα μόλις χρόνια ένας ταυτόχρονος πανελλλαδικός θηλασμός σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας και θα γίνει και στην πόλη μας(Ηράκλειο)!
Όσες μανούλες λοιπόν θηλάζετε,ή έχετε θηλάσει ή θέλετε απλά να στηρίξετε μανούλες που θηλάζουν θα είμαστε στη Λότζια στις 12 00 για να γιορτάσουμε όλοι μαζί!!!
Αυτά για απόψε.....σας φιλώ και θα χαρώ να σας δω αύριο στο κέντρο(όσες είστε Ηράκλειο),θα είμαι εκεί με το βρεφάκι μου-πρώτα ο Θεος!



3 σχόλια:

  1. Oh my goodness what a wonderful canvas and I love the sentiment in my case it should be one glass at a time lol ! The colors are amazing and love the piled up tea cups. As for the celebration of breastfeeding its such a shame that when I was breastfeeding my children there was no support at all here in Greece am so glad things are much better now.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα, καλή εβδομάδα!Υπέροχος ο καμβάς σου είδα και εγώ το βιντεάκι αυτό!Τα κάνει όλα να φαίνονται τόσο απλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Ευδοκάκι μου..καλώς σε βρίσκω..επανήλθα στην γειτονιά μας και επισκέπτομαι σιγά σιγά τα φιλαράκια μου και τα έργα τους...πολύ σημαντικό το μήνυμα που πέρασες για το θηλασμό..μπράβο σου και για το έργο σου κοριτσάκι μου..σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή