23 Νοεμβρίου 2014

new page!!!yeahhhh!!!




Καλημέρα καλημέρα!!Πάει πάλι πολύς καιρός αλλά δυστυχώς ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος!1Έφτιαξα μια σελίδα εδώ και μέρες και δεν βρίσκω χρόνο ούτε να την ανεβάσω!Σήμερα ξέκλεψα λίγη ώρα και σας την δείχνω!Είναι για το Scraps n' pieces με θέμα
-και όπως βλέπετε στη φωτό δεν μπορώ να ζήσω χωρίς τα παιδιά μου-
και η σελίδα μου είναι βασισμένη στο sketch #281 του 
Creative Scrappers  όπου θα πάρει κι εκεί μέρος!Αυτά για σήμερα!
Πρέπει να αρχίσω και τα χριστουγεννιάτικα σιγά σιγά...χμμμμ!
Σας φιλώ προς το παρόν!!!

6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη η σελίδα σου και σούπερ φωτο!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tι φανταστική δουλειά έχεις κάνει εδώ Ευδοκία μου!!!!!!!!!Υπέροχη η σελίδα σου!!!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελα ρε Ευδοκία, μας έλειψε το στυλ σου!!! Να βρίσκεις πιο συχνά χρόνο (λες και είναι εύκολο, ε; χαχαα) για συνθέσεις!!!!! Μπράβο, ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοριτσάκι μου...Τί γλυκειά σελίδα!!Σε καταλαβαίνω με το χρόνο, αλλά έστω και λίγο που έχεις ,κάνεις εξαιρετικά όμορφα πράγματα!!Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανταστικήηηη σελίδα! το στήσιμο, η ιδέα με τα γράμματα, τα χρώματα, η φωτογραφία...όλα τέλεια! Ευδοκία μου λατρεύω ότι φτιάχνεις και σε ευχαριστούμε που κλέβεις λίγο απο τον χρόνο σου να παίξεις μαζί μας! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ευφάνταστο που είναι το φόντο με τα γράμματα που κατρακυλούν, φοβερό λέμε !!! Πάρα πολυ΄ωραία σύνθεση, πολύ χαίρομαι που αφιέρωσες το χρόνο να παίξεις με την πρόκλησή μας !!! Πραγματικά μοναδική η σελίδα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή